sobota, 20 lipca 2013

Na południe od Nowogardu

Miała być krótka przejażdżka po okolicy a nakręciłem blisko 200 km, niezły przebieg biorąc pod uwagę to, że z domu wystartowałem o po południu.



 Widok od strony Olchowa na jezioro  Nowogardzkie.


 Stara strzelnica myśliwska koła Ryś niedaleko Gardna.


 Strzała północy na odcinku Goleniów-Nowogard, niedaleko Wyszomierza.


 Cmentarz pamięta Pierwszą wojnę Światową, na terenie cmentarza niegdyś znajdował się kościół, do dziś przetrwały jedynie fundamenty.


 Jezioro Lechickie, widok na plażę w Maciejewie.


 Pałac w Maciejewie.


 Żwirownia niedaleko wsi Danowo, WSK miała co robić po piasku.


 W parku koło Mostów natrafiłem na Krzyż, niestety nic nie znalazłem na jego temat.


Pałac rodziny von Flugge, do niedawna służył jako dom dziecka, obecnie stoi pusty.


Żwirownia Mosty cały czas czynna.


Mostek kolejowy gdzieś w lesie to torowisku został tylko nasyp.


Ładne jeziorko w starym parku we wsi Radzanek.


Suchy las.



Jestem w połowie mojej wycieczki.


Jezioro w Maszewie.


Ścieżka przyrodniczo-edukacyjna, w dolinie rzeki  Leśnicy.
Ciekawy koleś kilka kilometrów za Maszewem.


Stary magazyn w Wojtaszycach.


Jezioro Dobre niedaleko Dobrej.


Ruiny zamku  von Dewitzów budowany w latach 1287-1295.


Pomnik żołnierza  I wojny światowej .Pomnik znajduje się we wsi Bieniczki na terenie kościoła.


Uroczysko w lesie niedaleko Słajsina.

Do domu dotarłem przed zmierzchem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz